דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רובוט מנקה - טכנולוגיה נקייה אצלכם בבית 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 610   [ נצפה 1958 פעמים ]

השימוש בשואב אבק דורש מאמץ פיזי והשקעה של זמן יקר, כך קורה שדווקא פעולה חשובה זו נדחקת לתחתית סדר העדיפויות שלנו במהלך הניקיון הרגיל. כאן יכול לבוא לעזרתנו רובוט מנקה, ללא ספק מכשיר אשר מגלם את היכולת של הטכנולוגיה לפתור עבורנו בעיה מציקה ולחסוך לנו את הצורך למאמץ מיותר. יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות הרבים אשר ניתן להפיק מהמצאה חדשה יחסית זו, ומחליפים את שואב האבק הישן והמסורבל ברובוט מנקה קומפקטי וחכם, אשר מאפשר להם להגיע לרמות בלתי מוכרות של ניקיון בבית או במשרד.

רובוט מנקה מביא לניקיון מקסימלי של הלכלוך והאבק אשר מצטברים בביתנו, ולמרות שלא רבים יודעים זאת הרי שמדובר במפגע בריאותי של ממש. האבק משמש סביבה מזמינה לקרדית האבק, טפיל זעיר שאי אפשר להבחין בו ללא שימוש במיקרוסקופ או אמצעים דומים. למרות שמדובר בבעל חיים זעיר, הנזק שגורמת קרדית האבק אינו קטן כלל וכלל. מדובר ביצור אשר פולט לסביבה חומרים והפרשות שכאשר בני אדם באים איתם במגע, הם עלולים לסבול מתופעות לא נעימות ואף מסוכנות לבריאות. סוגים קלים וחמורים של אלרגיות, אסטמה ותופעות אחרות הם חלק מן התוצאה של שאיבת אבק לא מספקת. רובוט מנקה, לעומת זאת, יכול להקטין בצורה משמעותית את הנזק הפוטנציאלי של טפילים מסוגה של קרדית האבק. כדאי לציין בהקשר זה כי מחקרים מדעיים הוכיחו כי שאיבה אפקטיבית של הרצפה והשטיחים יכולה להוריד באחוזים גבוהים מאוד ובזמן קצר תופעות בריאותיות כגון אלרגיה וכדומה.

רובוט מנקה- הטכנולוגיה בשירות האדם
יתכן ועבור חלק מאיתנו המחשבה על רובוט מנקה נדמית למשהו שאינו שייך למציאות אלא יותר לתחום המדע הבדיוני. ואכן עד לפני שנים ספורות היה קשה לחשוב כי יגיע יום ובו רובוט אשר מסתובב בבית ועושה עבורנו את עבודות הבית יהיה דבר מציאותי. בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות נוצרו התנאים אשר מאפשרים לייצר רובוט מנקה בגודל ובמחיר אשר מתאימים גם למקומות עבודה או לבתים פרטיים, והדמיון הפך למציאות יום יומית. המשתמשים הרבים ברובוט המנקה מביעים שביעות רצון רבה מאוד מן המכשיר, וניתן לצפות כי בעתיד הלא רחוק כבר יהפכו שואבי האבק המסורתיים, אלו שהיינו צריכים להסיע ממקום למקום ברחבי הבית, לפריט היסטורי שכבר לא יהיה מוכר לדורות הבאים.

השואב הרובוטי – מגוון של יתרונות
רובוט מנקה הוא מכשיר אשר בזכות הטכנולוגיה שהוטמעה בו מסוגל לזהות בעצמו את המסלול שעליו לבצע כדי לשאוב את האבק מן השטח, גם כאשר מדובר בשטח גדול יחסית. ובשונה מן הפעולה הידנית באמצעות שואב אבק רגיל, אפשר להיות בטוחים כי לא יהיו אזורים שלא נשאבו. בין יתרונותיהם הרבים של רובוטים על פני בני האדם אפשר למנות את העובדה כי הם לעולם אינם משתעממים גם ממשימות ארוכות ומונוטוניות. רובוט מנקה יעבור סנטימטר אחרי סנטימטר עד כי כל השטח שהוגדר לו יהיה שאוב, משימה שעבור האדם הממוצע היא פשוט שעמום אחד גדול.

יתרון נוסף של רובוט מנקה הוא בעוצמת השאיבה שלו. לעומת שואב אבק רגיל, מאופיינים רוב הדגמים של השואבים הרובוטיים ביכולת שאיבה חזקה הרבה יותר, דבר אשר מבטיח תוצאות גם באזורים בהם הצטברה כמות גדולה יחסית של לכלוך ואבק. כך לדוגמא כאשר מדובר בבית שבו יש כלב או חתול אשר משירים שיער (תופעה המתרחשת בכל ימות השנה ובעונת הקיץ היא אף מתגברת), אפשר להיות בטוחים כי לא תמצאו שערות מיותרות על השטיח או על הרצפה. זאת בניגוד למצב אליו מגיע הבית כאשר משתמשים בשואב אבק מן הסוג הרגיל.

מגינים על הילדים באמצעות רובוט מנקה
ולבסוף כדאי לציין נקודה חשובה והיא היתרונות של רובוט מנקה בהקשר לגידול ילדים ותינוקות. יכולת הכיסוי הגבוהה של הרובוט המנקה יחד עם היסודיות ועוצמת השאיבה שלו, מאפשרים לנקות את הבית בצורה אפקטיבית ללא שימוש בחומרי ניקוי רעילים. זהו כמובן יתרון גדול במיוחד בבתים בהם יש ילדים או תינוקות זוחלים, אשר יכולים להיות חשופים לחומרים אלו. שימוש ברובוט מנקה לניקיון הרצפה והשטיחים מביא לתוצאות טובות הרבה יותר מאשר השימוש בטכניקות ניקוי מסורתיות, וחשוב לזכור כי בבתים עם ילדים יש צורך בניקיון יסודי אף יותר מן הרגיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב